Music for everyone...

Sunday 14 November 2010

Remote connection με Ultra VNC


Πριν από τρεις ημέρες βρέθηκα στο σπίτι ενός φίλου να προσπαθούμε να κάνουμε μια εργασία για τη σχολή. Μιας και είμαι όμως άτομο που μαγειρεύει πάντα πριν πεινάσει είχα ξεχάσει το φλασάκι σπίτι, και έτσι η οδύσσεια ανεύρεσης μιάς χαμένης εργασίας ξεκίνησε.

Ένας φίλος μου πρότεινε να χρησιμοποιήσω το Ultra Vnc το οποίο είναι ένα πρόγραμμα που επιτρέπει να συνδεθείς σε έναν απομακρυσμένο υπολογιστή μέσω internet. Έτσι πήρα τηλέφωνο στον αδερφό μου και του εξήγησα πως να κατεβάσει το Ultra Vnc από εδώ και να το εγκαταστήσει στον υπολογιστή στο σπίτι μου(να σημειώσω πως θα έπαιρνε περισσότερη ώρα να βρεί ο αδερφός μου την εργασία στον υπολογιστή μου μιάς και είναι αχούρι). Επιπλέον του εξήγησα πως πρέπει κατά την εγκατάσταση να επιλέξει εκεί που λέει server, μιάς και ο υπολογιστής στο σπίτι μου θα ήταν ο server και ο υπολογιστής στο σπίτι του φίλου μου ο viewer. Μετά θα έπρεπε να πάει στις επιλογές και να αλλάξει τον κωδικό επιβεβαίωσης του UVNC σε κάποιο κοινό γνωστό και τέλος να βρεί την ip του server (με ipconfig στο command prompt,ευτυχώς αυτό ήξερε να το κάνει...) και να μου την πεί για να κάνω την σύνδεση.

Όταν είχα όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμουν, καθώς και το Ultra Vnc εγκατεστημένο και στα 2 pc(σαν viewer στου φίλου μου και σαν server στον δικό μου) άνοιξα το UltraVNC Viewer από τον υπολογιστή του φίλου μου, πληκτρολόγησα την ip διεύθυνση πάνω εκεί που λέει VNC Server και πάτησα Connect. Μετά μου ζήτησε τον κοινό κωδικό που άλλαξα παραπάνω και σε μισό λεπτό είχα ανοιγμένο το desktop του υπολογιστή μου μπροστά στην οθόνη του φίλου μου.

Το UVNC είναι ένα πολύ καλό εργαλείο που μπορεί να σε βγάλει από πολύ δύσκολη θέση, αλλά άν δεν ξεχνούσα το φλασάκι μάλλον θα αγνοούσα ακόμη την παρουσία του.
Ηθικό δίδαγμα: Οι ξεχασιάρηδες βρίσκουν περισσότερα μαθησιακά γεγονότα!!!



Σημειώσεις για το UVNC: Για να γίνει η εγκατάσταση του προγράμματος πρέπει να έχουν δικαιώματα administrator(για προφανής λόγους) και επιπλέον όταν το τρέξουμε θα πρέπει να το έχουμε προσθέσει στις εξαιρέσεις όλων των firewall μας(αρκετοί έχουν πάνω από ένα).

2 comments:

  1. Ena allo programma gia auti tin douleia einai kai to TeamViewer.
    Edw einai to site pou tha to vreis
    &
    edw to antistoixo mathisiako gegonos pou exw kanei gi auto

    ReplyDelete
  2. Ammyy Admin allows you to remotely control another computer. Points to the ease of use, requires no special configurations, but only limited to a minimum.

    ReplyDelete